Nytt Påhitt..





















Hemma hos mamma fick Tim för sig att bära skor och som han slet, han sprang fram o tillbaka hämtade skor, gav dom till mormor och sen tillbaka för att hämta en ny och så höll det på en väldans stund..
Önskar såå att jag hade den lilla kameran med mig så jag kunde filma, men foton blev det.. Emellanåt la han sig rakt på golvet för att vila lite, sen fortsatte han... ha ha
  Karolina  

Hej



Har precis titta på Jesper och Gabriel på TV.

Man kan hitta dem på svt play eller vänta till reprisen den 7/9 kl 19:30. Programmet heter Dr Åsa.



Vad tyckte Melwin om Pettson och Findus spelet, var det på rätt nivå för honom?



Massor av kramar till hela familjen.

Datum: 2010-09-02 / Tid: 10:38:42
URL/Blogg:
  johanna  

hej karolina, vi satt igår o tittade, jättekul o få se faktiskt.. :-)



Ne jag vet inte men vi får inte igång spelet än, har testat 2 ggr men det vill inte funka så än har vi inte kunnat testa..



Tack för att du skickade med det, jag hoppas vi fattar snart hur man gör.. :-)



Hoppas ni mår bra!! Kramar till er...

Datum: 2010-09-02 / Tid: 13:03:52
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?