Onsda..

Försov oss idag så det blev en stressig morgon o nu e barnen på väg till dagis..

Idag tror jag att jag ska baka lite bullar.. Får se om jag hinner det sen, har köpt allt som ska till o det vore härligt att fylla frysen nu med bullar så man kan ta fram när man får fikagäster...

Först ska jag fixa till hemmet som på något vis alltid e lika rörigt på morgonen, kläder överallt o leksaker ligger huller om buller.. ja ja bara att ta tag i saken...

Igår när Gabriel hade hämtat barnen från dagis åkte vi in allihop o handlade på Willys o sen hem, packade upp matvarorna o sen åkte vi hem till Andréa o barnen o drack kaffe o barnen dom lekte på lekplatsen..

Efter ca 2 timmar åkte vi hem o jag började med maten, det blev hemmalagad köttfärssoppa o nybakat bröd, MUMS!! Gjorde en 5 liters gryta nästan helt knökfull..
Sen var det läggdags för barnen o jag följde med mamma in till staden o vi solade på drop in- solariet som ligger brevid China Sea.. Efter solningen gick vi o skvallrade lite med Anki över en kopp kaffe innan vi åkte hem..
Det var varmt, shit det känndes som jag brände mig, men det gjorde jag inte, tycker knappt det syns.. ha ha, men ikväll blir det en solning till innan de e dags för jobb inatt..

Har lite bilder från gårdagen men dom lägger jag in sen när jag har lite mer tid på mig.. :-)

Tim e värsta piggelin just nu, han e frisk, wiii.. Riktigt skönt att känna igen honom igen, go och glad o ganska vild..

Ne nu ska ja ta en liten stinkbomb här, imorgon blir det troligen dagis för lilleman...

Ha en fin solig och något kylig onsda... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?