phuuu...

Målat, målat o målat..... MEN förhoppningsvis blir skåpet bra sen när det e klart... :-)

Idag har vi vart på circus, Tim var så faschinerad, han stod rakt upp i mitt knä o tittade o hänge med och var jätteglad, allafall i 40 minuter, sen somnade han i mitt knä... :-) Melwin tyckte det var coolt och Noel han var lite rädd ibland, speciellt för buktalaren som hade en ful låtsas-struts på armen... Alla barn skrattade utan Noel....
Det var väldigt rligt sa han allafall efteråt så det var nog uppskattat... Det e alltid kul o åka på sånt med barnen, dom blir så glada...

Efter det åkte vi hem, tog en fika o sen satte bygget igång. Här ser ut därefter åxå ska ni veta, trots att jag försöker hålla efter så e det slipdamm o grejjer överallt... Längtar tills det e klart, jag har en dead-line... Noels födelsedag... :-) 5 veckor kvar...

Tur att det kommer byggare hit o fixar...


Imorrn ska jag med Gabriel till sjukhuset, Sahlgrenska i Göteborg... Får se hur det går, han har vart sängliggande i 3 hela dagar nu i veckan o de e inte så kul, jobbigt för Gabriel men även för oss i familjen... Usch vad jag hatar att den där operationen gick så fel, fasen att det skulle hända oss och speciellt just nu... :-(
Ibland har jag sånt agg emot hela skiten, men de e ingen idé, det e bara att acceptera nuet och försöka förstå och hjälpa så mkt man kan...
Hoppas för allt i världen att det blir bättre sen... Annars e det inte kul...

Efter det så ska jag o mamma till simhallen med barnen, kl 14.3o kommer Melwin hem ifrån fredagsutflykten o då drar vi direkt, det var jättelängesen nu, ska bli riktigt skoj, synd bara att Gabriel inte orkar följa med... Men men det kommer väl det åxå, när vi kan göra allt tillsammans igen...

Tack och Lov så finns min mamma, världens bästa... Som ställer upp, alltid, hon e min ängel just nu, vi hittar på mkt med barnen, sånt som Gabriel inte riktigt orkar.. Hon kör o hjälper oss så fort vi behöver, och jag kan aldrig vara nog tacksam för all hjälp jag fått, både med hemmet, barnen och städ & tvätt...

Ärligt så tror jag att jag hade vart riktigt nere om inte hon kom hem just när Gabriel blev dålig... Jag hade vart ensam och begränsad... Tänk bara alla dom dagar som han vart inlagd på olika sjukhus.... Jag som hatar att vara själv, definitivt att sova själv, jag sover dåligt o har helst alla ungar i sängen för att kunna skydda dom med mitt liv, "ifall något skulle hända" ...


Min mamma e den bästa i hela världen (tycker ju jag såklart )

Ne nu har jag vart vaken alldeles för länge igen, dax o borsta tänderna o lägga sig, lösa lite korsord i sängen o sen släcka lampan o sooova...

GodNatt....









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?