Sorg i mitt hjärta....

Alltså nu brast det för mig totalt... Det finns så mkt hemskt som händer därute i hela världen och tack o lov vet man inte mkt av det..

Jag läser en blogg, jag har följt Moa i över 1 år nu och allt verkade så bra ett tag, men nu har lilla Moa inte långt kvar att leva... Idag när jag kikade in som vanligt på bloggen så hade Moas mamma skrivit så fint, till klasskompisarna som målat teckningar och skrivit fina saker till Moa..
Moa har cancer, som nu snart tagit sig an hela hennes lilla kropp, det finns inget mer att göra för henne. Moas mamma har skrivit på bloggen sen 2007...  Vi har fått följa med i både glädje och sorg..

Här  hittar ni bloggen om Moa, men jag varnar lite för den är väldigt gripande, tårarna har rullat nerför mina kinder flera gånger... 





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?