-6

5 veckor har gått o nu ska jag inte gå ner mer i vikt, men inte tänker jag börja stoppa i mig en massa godis o onyttigt för det, jag e färdig med den biten o det lockar inte ens...

När vi var i stan häromdagen så provade jag lite nya kläder :-)
KUL var det att komma i en storlek mindre, S på toppar o 38 eller S på byxor... Inga kärlekshandtag som hänger över längre o det e sån skön känsla, för det e viktigt för mig o jag e lyckligare o mår bättre utan "hullet" som var runt midjan innan :-)

Nu ska jag även börja träna lite på Gym, tänka sig, jag drar mig annars för sånt, men nu jäklar e det CORE som gäller, ska bli skitkul :-)

Vissa nackdelar finns dock, jag kan inte ha mina ringar längre, dom flyger av om jag gör hastiga rörelser, så när jag höll på att tappa bort vigselringen på jobbet förra veckan bestämde jag mig för att lägga dom på hyllan o se om fingrarna tjockar på sig..
Jag behöver nya jeans, mina e säckiga där bak, icke fint!!
O tom. underkläderna e slappa...

Så det negativa e väl att de blir dyrt att köpa nytt..

Annars mår jag toppen o ännu har inte godisbegäret knäckt på, men den där veckan kommer snart o det e då det gäller, för jag får sån jäkla choklad-maniiii HEMSK mani...
Det bästa e att jag mår sååå mkt bättre i kroppen nu :-)

Att 6 kg - + bättre kondition o träning kan göra så mkt, om jag ändå visste det mkt tidigare, jag har helt enkelt vart för lat...

NY träning på promenaden : Springa i trappor... Tips från brorsan som jag så klokt lyder... ;-)

PS... det e struntprat att man inte ska äta efter kl 18 på kvällen, kroppen mår bra av att förbränna när man sover, kvällsmackan e viktig, helst vid 20-tiden så ta en knäckemacka eller 2 det e icke bra att lägga sig o vara hungrig :-)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?