Bröst....

Skämms inte det minsta för att erkänna att det e precis vad jag ska ha... En vän som har gjort sina gjorde det på Citadell-kliniken i Landskrona och det är det stället jag åxå kommer att välja, just nu är det omöjligt, jag måste fortfarande kunna lyfta barnen och grejja hemma, men innan nästan sommar så SKA det ske, för mina (cigarett-pengar bl.a.)
Ska faktiskt se till att boka en tid nu i höst så man får komma dit o prova storlekar och utseende, men en sak e säkert, det blir inga meloner och dom ska vara under bröstmuskeln för att få ett så naturligt utseende som möjligt..
Detta har jag velat göra länge nu o ju mer jag funderar på det desto bättre känns det..
Har ju ammat 3 barn så det e ganska så tomt om man säger så.. ;-)

Vissa kanske tycker att det e hur korkat som helst men jag är absolut inte emot det, tycker det e bra att det finns möjligheter och får det en att må bättre så självklart ska man göra det allafall för att man SJÄLV vill :-)
Det e inte så kul o ha tant-tuttar när man inte ens e 30 så det e hög tid att ändra på det... :-)

HÄR kan man läsa mer om det... 

  lina  

Tycker absolut inte att du ska skämmas! Det är precis som du säger. Det är DU som ska må bra med dig själv ingen annan! Kram

Datum: 2011-04-07 / Tid: 22:31:03
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?