Då var helgen här...

Ja då var det redan fredag, veckan har gått alldeles för fort, vet knappt vad jag gjort mer än att sova bort dagarna o jobba nätterna...
Men idag ska jag försöka vakna till liv lite tidigare och komma ut på min långa runda, jag behöver det.... mer än någonsin...
Så idag blir det till att ställa klockan på 14.3o så somnar jag troligtvis i hyfsad tid ikväll med..
Denna helgen e helt oplanerad, förutom att jag ska jobba på söndag 7-13..  Hoppas vädret blir ok imorgon så man kan spendera lite tid i trädgården...
Annars får man väl gå o sola, för nu när man fått fin färg o känner sig piggare vill man inte bli blek o tråkig igen...

Nja egentligen hade jag inte så hemskt mkt att komma med bara fördriver tiden lite, nu e det snart dags att packa ner datorn o gå hem... VARFÖR e alltid den sissta timman såå lång... Känns som att den varar i en evighet...

Ha en fin fredag... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?