Du blir vad du äter....

Jag har inatt suttit o läst lite recept mm och på annaskipper.se finns en hel del bra recept.
Jag ska försöka ta mig tid till att göra denna smoothie:n kanske inte varje dag men dom dagarna jag rör på mig mkt så verkar den nyttig och rätt god..





  • 5 msk DaSkipper Proteinpulver Vaniljsmak
  • 2 tsk DaSkipper Psylliumfrö
  • 1 dl Yogurt alt sojayogurt
  • 1 Banan
  • 1 dl Färska alt frysta bär
  • 2 cm färsk ingefära, skalad och hackad
  • Ev 1 -2 dl vatten

Tillagning

  1. Lägg samtliga ingredienser i en blender och kör till en slät smoothie.


Ska beställa proteinpulver åxå, hoppas nu att det e värt det, för jag har ingen erfarenhet alls men jag vet ju att denna tjejjen vet vad hon sysslar med...

Gå in HÄR för att få en massa tips och råd och även en hel del bra recept som dessutom verkar goda..

Det e allafall sjuuukt skönt att vara av med kärlekshandtagen o ha en platt mage, nu ska musklerna byggas... HUR lång tid det tar det får man helt enkelt se, men nu känns det ganska så enkelt...

Min mat inatt : 2 st sportknäckebröd + 1 grönt äpple + 1½ liter vatten
(och ännu inget sötbegär )


Oftast har jag väldigt svårt för att dricka just VATTEN, men i en sportflaska blir det genast mycket lättare av någon konstig anledning, så skippa glasen o skaffa en flaska så får man i sig mycket mer vätska... Det funkar för mig...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?