Kings OF LEON

Åhh i sommar kommer dom till Sverige för att spela på Peace and Love -festivalen i Borlänge, jag vill dit jag SKA dit, det är den 28 juni- den 2:a juli, det går även att köpa endagars-biljetter, vilket vi kommer göra för festivalgrejsimojset e inget för en brutta på snart 30...


  Helena  

Åldern spelar ingen roll på en festival. Där njuter man av livemusik och den underbara stämningen. Jag hade gärna gått på festival. Älskar livemusik, finns inget bättre. Så skyll inte på din unga ålder ;)

Kram

Datum: 2011-04-14 / Tid: 22:17:29
URL/Blogg:
  Anna  

Detta är våran låt =) Ryser när jag hör den, är så glad att vi åkte till Hemsedal med er + att du är tillbaka i mitt liv <3<3<3

Datum: 2011-05-24 / Tid: 17:02:49
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?