Nellie 6 år....

Idag har vi firat Nellie som fyller 6 år, stora dom börjar bli nu...
Det vart lite stressigt när man vaknade 16.15 o skulle fixa sig själv + middag + barnen o helst komma iväg 17.3o hemifrån, men det gick bra till slut.. Tim han fick vara hemma med mormorn då han ändå blir så grinig om han inte kommer isäng kl 18.3o..
Det vart ett mkt trevligt kalas o barnen var på bra humör..
Vi stannade till kl 20 o sen var det dags att åka hem o natta barnen innan det var dags att gå till jobbet... Hektiskt..
Jag åt inga kakor o ingen tårta på kalaset, tog en halv fralla istället o det var ganska lätt, visst blev man lite sugen på tårta, men det e bättre att låta bli..
Nu vet jag heller inte hur min mage skulle reagera på sött eftersom det gått en tid sen jag åt det..

Här kommer lite bilder från kvällen, lite dålig kvalite tyvärr då jag bara hade mobilen med mig...


Hur sööt e inte denna tjejjen då...






Noel även kallad Apan... han e världens underhållare just nu, många goa skratt blir det varenda dag, vart får en 3:åring allt ifrån...



Melwin... :-) Stora killen...










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?