har....

fullt upp som ni redan vet därav mitt dåliga intresse för bloggen, här är det full håll igång med packning, tvättande, sortering, slängande mm mm
Samtidigt som vi håller på med detta så e jag sjuk, Gabriel e lite krasslig han med + att barnen går korta dagar på dagis,så när dom kommer hem ska dom aktiveras med nåt pyssel eller lek, hemmet ska skötas som vanligt o vi ska ha mat på bordet.. Det e mycket på samma gång nu och när man väl kan slappna av gör man det utan datan i knät..

Dagarna sen jag blev långledig har gått i ett... Min kära mamma e här o hjälper till och det e så himla skönt, behöver någon som får fart på mig, speciellt nu när man e sjuk o trött..
Vi har packat ner alla småsaker, massor i köket, tömt alla skåp och rensat garderober, nu e det inte så mkt småsaker kvar, mest dom stora grejerna, kläder och köket måste ju vara funktionellt i 2 veckor till.. Barnen har kvar alla leksaker, tror jag packar deras rum dagen innan flytt.. Vi har bara rensat, slängt och sorterat där inne...

Detta e det enda vi gör om dagarna så det skulle vara ganska trist o blogga om allt detta varenda dag. :-O
Jag hostar, det vill aldrig ta slut.. Igår orkade jag inte mer, jag hostade innan jag kunde somna i över 2 timmar och vaknade flera gånger på natten av den hemska hostan och sikken SMÄRTA jag har i magen.. AJJJJ... Så igår ringde jag till min läkare och han känner mig och min hosta och eftersom jag haft Cocilana innan fick jag den igen :-) Underbart med en hostmedicin som verkligen hjälper.. Och igårkväll hostade jag knappt någonting och somnade gott och har sovit gott hela natten, underbart...

MEN det har ju mitt i allt detta vart sexparty och så har Melwin fyllt år och det ska jag blogga om nu...


Bjuder på lite bilder jag lyckats ta emellanåt..

Nybadad going, med en massa nare på kinderna och hakan...



Melwin o Nellie spelar finns i sjön ;-)



Glad skit...



Klabbig frukost..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?