Mässa...

Ok, då e det snart dax igen, Baby-barn mässan i Göteborg, jag har vart där 3 år på rad nu och tycker alltid det är lika kul, mest för att man kan handla billigt, riktigt billigt så därför åker jag sissta dagen då dom oftast har en massa massa rea för dom vill bort med allt.. På förra mässan fyndade jag 2 Nova Star- hoodies till barnen för bara 250 kr styck och skor ifrån Vincent för 100 kr per par och det är dom BÄSTA skorna jag haft till barnen dom e avvända supermycket och är fortfarande lika fina, eller nästan lika fina iallafall.. ordinarie pris på skorna är 500-700 kr per par o jag har kollat in hemsidan flera gånger men alltid tyckt det e lite för dyrt..
Barnen älskar sina skor o då måste dom ju vara sköna åxå, så jag håller tummar o tår på att dom är där i år åxå..  







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?