ok...

jaha nu e de dags igen, nu e ja på jobbet o har all tid i världen att sitta här o blogga...

ska börja med att visa lite tatueringsbilder :-) Igår var mannen inne i 4 timmar o började göra lite konturer på sin enorma men otroligt snygga tatuering, när han kom hem sa han att han tyckte jag skulle testa på en liten o känna hur det känns så jag pratade med Anna o bokade på fredag kl 12...

MEN, idag när vi gick in på G-punkten o skulle fika med Anna så blev det bara plötsligt en avbokning, så jag fick snabbt komma på vad jag skulle göra och vart.. O efter en timme var jag på det klara med vart jag ville ha den + att jag kom överens med tatueraren att han skulle rita direkt på handleden.. ett litet mönster bara som senare ska byggas på med en Älva... :-)
Den lilla jag gjorde idag var mest för att känna om jag pallar det... O jag hade förberett mig på att det skulle göra svinont, speciellt på handleden, men ha ha det var bara härligt, eller visst det känns ju, men de e en skön smärta på nåt konstigt sätt..
O jag vill bara göra mer direkt, men nu får jag vänta en månad på min bokade tid den 3:e mars då ska älvan på plats + att jag ska fylla i den lilla jag gjorde idag med lite skugga osv.
älvan ska liksom gå ihop med den jag gjorde idag..
Jag tror den kommer bli grym o jag e jäkligt stolt att jag faktiskt tog mig till mods o valde underarmen, jag vill ju att den ska synas liksom..

+ att jag håller på o funderar på en STOR, efter att ha snackat en hel del om tatueringar så har jag ändrat mig... :-O Den bilden jag satte in här nere på tatueringen, den ska jag dissa.. ha ha Tydligen så e stjärnor så jäkla vanligt och nästan lite "ute" nu så ska jag välja en mer tidslös tatuering, SÅ varför inte köra på en drake jag med? ha ha en STOR jäkla drake på halva överkroppen funderar jag på, o den ska ha samma huvud som Gabriels för det e jäkligt snyggt o han som tatuerar tror att det kommer bli en grym tatuering.. Vågar jag?  jag ska fundera och ska jag göra den så dröjer det ett tag, troligtvis tills efter sommaren för jag måste spara pengar det e dyrt... o mitt i sommar funkar inte, jag vill ju kunna visa mig i solen o bada mm mm...

SÅ därför vet jag vad jag ska önska mig när jag fyller år... Ett presentkort på G-punkten :-)

nu kommer bilderna..







Nu ska man ju åxå tänka på att den e LÅNGT ifrån klar, en liten början...
Slutresultatet får ni den 3:emars :-) Ska skugga lite mer + att jag ska ha lite rosa i den :-)

O så lägger jag ut en liten bild på Gabriels rygg, eller huvudet på draken. har inte frågat honom så jag visar inte mer än så just nu, men vill visa huvudet just för att jag älskar det o denna e LÅNGT ifrån klar...





Så vad tycker ni? E jag galen eller??
ha ha jag e fasen helt 100 % säker på detta, bara så ni vet... :-)

O typ en sån här Älva kommer det att bli, detta e en stor favorit än så länge... Men i svart/grå med lite lite färg i vingarna, men bara lite...


  Annika  

Åååå ska bli spännade att se den när den är klar=) jag tror att den kommer bli sjukt snygg...=)

Datum: 2011-02-03 / Tid: 00:20:02
URL/Blogg:
  jackie  

Att du vågar! =) Men det blir säkert jättefint!

Datum: 2011-02-03 / Tid: 05:47:59
URL/Blogg:
  Andréa  

Än så länge en nätt, "mjuk" o fin tattuering, gillar den :-)) Och tror det kommer bli en kanonsnygg ÄLVA när allt e klart!! Har ju själv varit inne på älva, får väl kanske gå i andra tankar nu då ;-) Eller så får du helt enkelt stå ut med att ja oxå kommer ha en ;-) LOVAR, ska inte välja samma iaf, ha ha ha.... Kommer ju inte göra ngt nytt, utan göra om den ja har, så vem vet, du kanske inte ens märker "min" älva då du inte ens sett den (solen) jag har där nu, haha ;-))



KRAMAR

Datum: 2011-02-03 / Tid: 10:52:51
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?