S L U T...

Fy, jag känner mig sliten, jag e trött o har en jäklans huvudvärk, bläää för detta, ändå sover jag väldigt bra hemma..  Nu e det sista natten o äntligen e långledigheten här, ska bli underbart.

Idag låg jag på soffan till typ 15.45 sen åkte jag med in till stan o handlade medan Gabriel hämtade barnen på dagis, brorsan ville så gärna ha riktiga köttbullar, med sås o potatis, o så fick det bli...
MEN det blev lite hektiskt, när vi kom hem blev allt stressat, Gabriel skulle in o träna o jag var tvungen att bada barnen, så innan vi kom igång med maten var klockan ganska så mkt.
Men det gick ok ändå, Tim han fick äta en burkmat ikväll så att han kunde lägga sig kl 19 som vanligt o det var inga bekymmer han åt med god aptit..
Vi andra satte oss först lite efter 19 o det e för sent egentligen, men men man kan inte vara ute i god tid alltid..
Mamma var hemma o hjälpte mig med lite tvätt o matlagning, tusen tack för det:-)

Efter maten läste jag saga o låg hos Noel tills han somnade o det tog inte ens 5 minuter efter att vi släckte lampan, han var supertrött..
En snabb kopp kaffe han jag få i mig innan brorsan var så snäll o körde mig till jobbet..

Mitt emellan allt hektiskt har jag kännt mig konstig vart yr o slö i kroppen, ingen ork till att ens riva morötterna :-( Riktigt jobbigt faktiskt.. Hoppas det känns bättre inatt och imorrn efter sömnen, för då ska vi börja packa...

Ha en go kväll alla... :-)






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?