sissta natten...






O så gott det känns :-) Inatt jobbar även Lina på sjukhuset så vi får hålla varandra sällskap då och då.. Imorrn ska jag sova lite längre o sen e det mysfredag :-) Imorgon har vi valt att inte åka till simhallen eller badhuset i Halmstad just för att vi har så himla mycket nu innan flytt efter helgen... Däremot ska vi ha en riktig mysfredagskväll med barnen... :-)

Idag har vi vart iväg på en minishoppingtripp, jag mamma o Anki.. Det blev en sväng till LHome för att finna en massa, massa inspiration köpte det nya magasinet + ett stort ljus... När jag kollar i tidningen så blir jag såå sugen på att sätta fart med mina ideér, har en massa skaparvilja som bara vill UUUT... Men får så vackert ta o vänta tills vi kommit till ro och fått iordning i nya huset...

Efter det tog vi en sväng om Rusta och sen var det dax att hämta barnen... Åhh som jag saknat dom nu när jag jobbat och knappt vart hemma... Vi åkte hem och fyllde upp badkaret för idag var det 3 lortgrisar som kom hem från dagis... :-)
Efter det blev det stress, med allt som skulle fixas innan läggdags men vi fick ordning på det åxå...

Mamma satt sen hemma hos barnen när Gabriel körde mig till jobbet, jättesnällt :-)

Jag o mina HÖGT ÄLSKADE kids myser i soffan....











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?