Zach...

Lilla godingen fyller 1 år idag, o jag känner mig bara ledsen, det e fruktansvärt jobbigt att syster bor så långt ifrån, att kusinerna inte får träffas så mkt + att man missar alla födelsedagar, vissa jular, påsk, midsommar ja nästan allt, det e fruktansvärt tråkigt ska ni veta..
Min dröm e att dom ska bo här, men det kommer aldrig att hända, men dom ska flytta till Sverige nu iallafall och det är alltid en början.. :-)

Jag vill ha familjen nära, jag vill kunna träffa dom när jag vill o jag vill att barnen ska ha en nära relation till sina kusiner.. Iof. Melwin o Oliver e världens bästa kompisar och kommer alltid att vara det, deras kontakt e mkt speciell, men dom andra det känns som att vi knappt känner Felicia o Zach o ibland blir det extra känsligt, speciellt en dag som denna då plutten firar sin 1:a födelsedag..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?