mkt på gång...

Ja nu e det rörigt i huvudet, men det känns bäst för oss hela familjen att lämna vårt "underbara" boende... (allafall sommartid :-) det e samtidigt lite jobbigt nu när viägnat hela hösten till renoveringen, vi ville ju bo kvar o sen kom vintern och sammanlagt hittills så har vi vart utan vatten 7 gånger tror jag, dom flesta gångerna bara någon dag o som längst i 12 dagar.. Det har vart skitjobbigt o så kan vi inte ha det.
Vi kommer att flytta...
Det känns som att man precis fått det fint o iordning hemma så e det dags att röja runt igen, det känns inte direkt som man får lugn o ro, men förhoppningsvis blir det bara till det bättre sen, går allt vägen e vi ute ur huset den 1:a Mars...

igår o idag har jag o mamma sorterat o slängt o sparat o packat o nu e barnens rum klara, vinden e klar + att vi har packat ner sånt som vi inte använder i kök + vardagsrum... Lite får finnas kvar för att det ska kännas lite hemtrevligt..

Det känns ändå bra att vara ute i god tid, 5 veckor går så himla snabbt,o speciellt nu när jag ska jobba en hel del...

Det e rörigt överallt just nu o jag har vart värdelös på att uppdatera bloggen, igår skulle jag gå in när jag satt vaken hela natten o börja med den där 30 dagars-listan  men då gick det inte att logga in, + att det var jättesvårt att komma in på andras bloggar....
Tyvärr har jag inte heller vart så flitig på att ta bilder, men jag har några o dom ska jag visa snart... :-)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?