Sova e gött.

Denna veckan har jag sovit massor, först för jag hade feber o var dunderörkyld o nu för att jag jobbar nätter, jag e fortfarande väldigt förkyld o imorse mådde jag skit hosta o en extremt jobbig huvudvärk.. Hoppas man mår bättre till helgen.. Så nu e det snart dags att flytta sig från soffan, hämta barnen som jag saknat dom nu när dom var på dagis hela veckan, efter 3 veckor tillsammans dygnet runt så e det jobbigt o komma tillbaka till vardagen, både för oss o dom, Tim han skriker när vi lämnar honom på dagis, men fröken sa att det går bättre för var dag o igår slutade han så fort han inte såg oss längre, det var värst första dagen då i lämnade han skrek han i över en timme, stackars plutt... Noel han trivs i lilla klassen, han e stolt o har anpassat sig till den nya gruppen på bästa sätt, inga problem... O Melwin han tycker det e jättekul o han har fått beröm för han tar så väl hand om Noel o e en riktig storebror, tänk om det kunde vara så hemma åxa :-) I helgen ska vi mysa massor och eventuellt börja packa, sortera, slänga o ha oss, tänk att vi kanske flyttar snart, knasig känsla men huset var så varmt o mysigt så det skulle vara dumt o säga nej, speciellt i våran situation. Vi får se, vi vet troligtvis helt hundra nästa vecka... :-) Ne nu ska jag o mannen hämta efterlängtade ungar...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?