Tatuering på G..

Jag har till och med bokat tid, e jävligt nervös ska jag erkänna fan de kommer göra ont som fasen men jag tror det e värt det, ska visa er bilden som jag hittat och fått inspiration ifrån, har ändrat den en hel del, men man ser på ett ungefär, och på denna bilden går tatueringen från framsidan av kroppen och bak upp mot revbenet, men min kommer gå ifrån höften/svanken och upp mot revbenet på min vänstra sida (tror ja de blir)

+ att jag ändrat den en del, men jag avslöjar inte för mkt redan för jag kanske ändrar ännu mer på slutet.. :-) Jag e tokglad att jag äntligen ska göra denna, först ville jag ha med barnens namn, men så kommer det inte bli, jag kommer att göra en till tatuering med barnens namn på handleden eller i nacken. får se vart det blir...
Gabriel börjar på sin tatuering på tisdag o jag ska följa med o se han pinas :-) ha ha han MÅSTE följa med mig när jag ska gå jag måste ha nån att hålla handen med...
O så kommer jag troligtvis göra en ny navelpiercing, Anna lurade i mig detta o så har jag funderat på saken o i fredags så kollade han piercaren min navel o sa att det e inga problem för jag hade minimalt med brosk där så det skulle gå lätt igenom... Tog ut min när jag blev gravid med Melwin faktiskt, men har alltid saknat den lite så jag kanske ska ta chansen igen...
Ska bara träna magen lite med ;-)

Men jag kommer ihåg när jag gjorde den o det e inget kul minne, FAN va ont... Anna var med o höll mig i handen o jag skrek rakt ut, tur det e snabbt över iallafall...

Här e allafall bilden på den jag fastnade för på nätet, funderade ett tag o det e verkligen en sån jag vill ha.. :-) "ungefär" Det e den jag har tagit inspiration ifrån :-)

Så får ni se mera den 3:e mars för de e då jag har tid... ca 4 timmar tar den o jag tror inte att jag pallar göra hela på samma dag utan delar nog upp den i 2.. 2 timmar per gång, känns lite mer lagom..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?