Tråkiga jag...

Som inte har bilder att lägga in, men det kommer o de e samma sak som den där årskrönikan, de e mkt på gång just nu... Mkt i mitt huvud som cirkulerar... Har haft en skön eftermiddag med familjen, ibland kan jag bara sitta o bli sådär lycklig över att jag har dom, som idag vid middagsbordet, mina goa barn dom har såna otroligt sköna personligheter alla 3 o dom e så himla olika varann till sättet, dom som e lite lika de e Melwin o Timpa.. Idag insåg jag även hur stora dom börjar bli, det e så härligt när dom nu e egna små personligheter, o jag blir alldeles varm när jag sitter o tittar på dom ibland... Dom e bäst mina älskade ungar... Det finns inget bättre än min familj o varenda dag jag har tillsammans med dom e jag så lycklig, fina ni.... :-) Visst, man e ofta trött, känner sig som en gammal tjat-tant, gör si gör så o tänk hur många gånger man säger nej på en dag, harreguuuud, men det lönar sig, man ska uppfostra o man ska orka uppfostra, för det tar på krafterna, både på mamman o pappan, men det är såååå VÄRT DET... Jag älskar er mina favvo- killar.... :-) O som sagt, ursäkta för mitt dåliga bloggande, det e som jag skrev så jäkla mkt i huvudet nu, vad ska vi göra med vår framtid? Vad vill vi? Vart vill vi? Det känns som det e absolut den bästa tidpunkten nu för att komma på något vettigt o vem vet, vi kanske sitter på en smålandsgård som ligger brevid en sjö, har en lada med lite djur o hästar såklart o mår toppen om något år eller två... Vi e virriga, det har vart många turer, nu har vi kommit till slutet nu ska vi bestämma oss, och frågan e vad kommer göra så att vi trivs hela familjen, vad för intressen har vi o hur vill vi att barnen ska växa upp.... Många svåra val, men det e på tiden att komma på ett vettigt svar nu och bestämma oss... Helst snart... Phuuuu hjärnan går på högvarv.... Ska jobba några timmar till sen hem o soooova alltid lika gött o lägga sig på soffan med Goa täcket o bara sova.... :-) 3 nätter e snart avklarade, lite ledighet o sen e de nattjobb månda o tisda åxå.. Ha de gott... ( vet inte varför min iPad gör så att hela texten sitter ihop i ett stycke när jag publicerar ett blogginlägg jag vill ju ha lite uppdelat o sådär o gör det här nu, men när det publiceras sitter allt ihop, någon som vet varför???? )



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?