Ligger o ska sova, vi har kommit fram till...

Ligger o ska sova, vi har kommit fram till Anna o Reidars mysiga stuga o har suttit o tjötat hela kvällen barnen sover gott och det borde jag med göra. I bilen på väg hit sov jag o hade tok feberfrossa men har fått i mig mediciner o mår mycket bättre nu.. Vi kom iväg som planerat o det e jag glad för, nu har vi en slappadag framför oss imorgon sen bär det av mot hemsedal tidigt på söndag morgon. Imorgon eftermiddag kommer johan, Helena, Svea o Anki hit då e vi 15 personer :-) mamma har tyvärr blivit jättesjuk o blir kvar hemma, hon orkar inte resa i det tillstånd hon e i nu, känns jättetrist men förstår att hon vill vara hemma o bli frisk. Ne nu ska jag sova, barnen vaknar tidigt o då e det full rulle igen.. Ska uppdatera med lite bilder under semestern vi har ju trådlöst internet i stugan...

  ela  

trevlig resa och ha det så bra!

Va rädda om er alla!

kram

Datum: 2011-03-26 / Tid: 13:24:44
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?