Melodifestivalen... :-)

Det e ganska så tur att jag jobbar ikväll så jag kan se Melodifestivalen, våran tv har nämligen slutat funka, eller inte tv´n, de e boxen o parabolen som e knäpp :-( MEN vi ska försöka fixa det för 3:e gången imorrn, men det blir nog till att byta ut hela sladden.. :-(

Jag tycker ändå att det var ganska så många bra bidrag detta året... Jag gillar The Moniker - Oh my God, tycker han e en skön snubbe den där Daniel o jag älskar hans röst!!
Men jag tror att Erik Saade vinner hela skiten ikväll, o det tycker jag e ok för han e fin o titta på ;-) Låten e väl sisådär tycker jag..

Ne nu ska jag kolla på fortsättningen här... Spännande
O aldrig tidigare har det väl vart så många bra bidrag som i år... :-)


Uppdate:
Erik Saade,som man trodde  ja ja hoppas nu att han tar sig in i Eurovision åxå, hejja hejja.. O ÄNTLIGEN e Melodifestival-hysterin över, phuuu...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?