Sjukstuga...

har vi verkligen här, det var inga pigga barn jag kom hem till idag, Melwin o Noel var kokheta och dåsiga, så det har inte hänt så mkt här...
Tim mår jättebra nu, så hima skönt att en av oss e bättre..
Mamma väckte mig och fy vad jobbigt det var att vakna k 13, kännde mig riktigt dålig, men visste att detta var den enda dagen vi kunde åka till Gekås innan resan så jag tog 1 panocod och 1 ipren o skyndade mig iordning...
Det blev ett ganska snabbt besök jag visste precis vad jag skulle ha o vi var hemma 17.3o..
Satte fram kvällsmat o barnen orkade knappt ens äta, sen var det dags för fredagsmys, fixade saft o popcorn, barnen fick på sig pyamasar och varsin dos Ipren, sen hände inte så mkt mer tror dom åt 1 eller 2 popcorn var innan båda två toksomnade i soffan... Stackarna..

Bar upp Noel till hans rum o Melwin som e den som mår sämst nu får sova här nere inatt, vill ha koll på han inatt så febern inte blir allt för hög..
Det var längesen jag såg han såhär dålig, hoppas verkligen inte att det e influensa som e här..

Usch vad mkt sjukdoms-snack det e här i boggen nu, men just nu e det så i vår familj, sjukdom efter sjukdom efter sjukdom kommer till oss och jag vet inte riktigt vad vi gjort för att förtjäna detta, men jag tycker allt att vi borde få lite tur med oss snart...

Jag har på 2 månader haft kräksjuka 2 gånger och 2 jäkligt jobbiga förkyldningar och barnen har haft det ännu värre... :-(

Nu ska vi mysa vidare under våra goa filtar framför kanske världens sämsta tv idag...


Hoppas alla har en fin fredag.....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?