Mammornas dag!!

Ja tycker att alla såna här dagar e lite överdrivet, alltså det känns bara som att alla vill tjäna på det så mkt det bara går, blomsteraffärer, presentbutiker ja dom flesta gör väl reklam för mors-dag, tex Guldfynd: köp ett smycke till mamma på mors-dag nu "bara" 3000 kr..
ÖHHH samma med fars-dag, alla <3-dag mm mm..

Visa varandra lite uppskattning då o då tycker jag!! Överraska när det inte är någon speciell dag, det är då som jag tycker det är extra kul att bli överraskad.. När man minst anara det...

Ne fy för alla dessa dagar som bara ger en KÖPTVÅNG...


MEEEEN... Tusen tack säger jag till mina älskade barn som köpt en jättefin blomma till sin mamma idag :-)
Med stora rosa rosor, jättefiiin :-) Och jag blev jätteglad, love youuu <3 <3 <3

  Lina  

Visst är det köp hysteri, som med allt annat, lagom är bäst! Blir så nyfiken på spökena. Du måste berätta när vi ses!

Datum: 2011-05-29 / Tid: 20:50:09
URL/Blogg: http://Secretmom.blogg.sr
  Jackie  

Tycker också det är kul att du börjat blogga igen, =)

Men ännu bättre vore om vi sågs lite oftare=)



Stackars Tim, tänker på honom, han har alltid sån otur, men du ska se att han kör väl hela rejset nu och får det smärtfritt sen istället. Han är en erfaren liten man redan! =)

KRAM!

Datum: 2011-05-30 / Tid: 08:53:51
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  Karolina  

Hej



Vad roligt att du börjat blogga igen. Har saknat dig.

Nu har vi bestämmt våran semester. Kommer till Borås den 1 Juli efter att besök på Astrid Lindgrens Värld på vägen. Barnen längtar så. Har inte planerat vad vi ska göra på semestern än ent en tripp till var berg är ju given.



Kramar till er alla och en extra till tapre Tim.

Datum: 2011-05-30 / Tid: 09:25:20
URL/Blogg:
  Charlotte  

Fast jag tycker det är ganska bra med EN sådan dag om året, då jag faktiskt får något. David är urusel på att överraska och jag får påminna honom väldigt många gånger om att "du kommer väl ihåg att det är morsdag på söndag", om inte annat för hans egen mammas skull...



Så för att få lite uppskattning (i form av en gåva då) så gillar jag morsdag massor, annars är han rätt bra på att säja snälla saker men jag vill väl oxå ha blommor någon gång...



Datum: 2011-06-02 / Tid: 07:40:09
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?