Äntligen måndag och en ny vecka.

Denna veckan är lugn allafall än så länge, inga planer i helgen.. Vi ska ha en hemmahelg, ska röja bland våran bråte, det e inte lite det, o så ska vi byta rum med Melwin med..  kanske måla lite o så, man får se vad man kommer på under veckans gång..

Idag händer inte så mkt, vi sitter här o tar det lugnt nu på morron sen ska jag börja sortera lite o tvätta, det finns alltid tvätt av nån anledning. Melwin har frukost framför tvn, sov länge idag.. Noel har legat o gymmat i sitt mumingym.. han tycker ÄNTLIGEN det e kul..  O jag... jag e bara trött idag..
Det får man vara ibland, helgen har vart hektisk...
Igår var vi på dop i träslövs kyrka, det var trevligt och söta William e nu döpt....Snart e det Noels tur...

Nu ska jag fortsätta planera hur vi ska ha det här...
  weronica  

ha en bra måndag! :)

Datum: 2008-02-04 / Tid: 09:36:55
URL/Blogg: http://hedvaalls.blogg.se



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?