....

Kunde inte hitta på nån rubrik just nu...
Dagen har vart skoj, ja o mamma åkte till Veddige, Karlssons,  där fanns mkt fint men kläderna var väldigt dyra tycker ja, då kan jag lika gärna handla i stan..  Gick o strosade lite, köpte varsin MOODY till barnen, Melwin älskar sin, och Noel tycker den e kul o bita på, vilket man absolut inte får göra. Så han får leka med sin under uppsikt...


Till o med jag skulle vilja ha en o klämma på ibland, riktigt skoj leksak... Melwin släpper inte sin...

Sen var vi på Blomsterlandet och där kan man säga att man fick VILL HA känslan.. Så mycket fint, jag fick massor av ideér så snart ska ja dit o shoppa lite... Ja ska pyssla ihop lite fint till julen...
Efter det hämtade vi Melwin som hade haft en bra dag på dagis.. Vi åkte hem till mamma o lagade mat, köttbullar potatis o brunsås, sååå gott... O nu e Gabriel här, nu ska vi mysa lite framför tv,n o snart ska barnen sova.. Sen e de bra på Tv,n ikväll...

Ha de fint alla....
  Charlotte  

absolut ingen fara, bara tänkte på er när jag hade en stund över!

Datum: 2008-11-19 / Tid: 09:57:08
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?