Bredband o telefoni...

Japp, nu landade brevet i våran brevlåda och nu ska vi snart ha fast uppkoppling, men ärligt talat jag fattar nada... Det där med IP telefoni och bredbandet var för mig som att läsa rena grekiskan...  Det e boxar och sladdar tele1in och ut mm mm ...Ja ja får vänta tills Gabriel kommer hem o se om han förstår sig på detta, så snart har jag min, MIN data igen och hemtelefon... skönt att kunna surfa från min egna data, då kan jag hämta hem program och göra vad jag vill, detta e ju gabriels arbetsdata o här får inte finnas för mkt skit... Som foton och msn och sånt...
Så jag ska sitta framför datan i vårt sovrum sen och det e ju perfekt för där utanför e ju barnens lekrum, så känner man inte att man missunnar dom något för att man sitter framför datan en stund...

Numret hem till oss kommer alla att få så småningom, vill inte skriva det här..
Nu har noel vaknat och vi ska ge oss iväg till lägenheten o röja lite till.. Blir dock inte så mkt nu för jag känner att tiden inte räcker till, innan vi ska till Lina o Andreas så ska barnen duschas och jag ska duscha, välja kläder göra oss iordning mm mm och det kan ju lätt ta ett par timmar.. Vid 16 får vi ju även folk som ska kolla torktumlare..
Sen bär det av in till stan, så skönt det ska bli att bara släppa allt vi har kvar och tänka på annat.. Får inte glömma Cranium och champagne...

Ne nu har jag nog bloggat klart för idag, för nu finns det ingen mer tid för detta idag, får återkomma imorgon med bilder från kvällen och massa annat tjat... Som vanligt, så tjatar jag en hel del... ha ha ha

Ha en riktigt bra fredag alla ni... De ska ja ha.....
  Tora  

www.mixin.se - finns massa mysig inredning där.

spana in om du har lust ;)



puss&kram

Datum: 2008-10-03 / Tid: 13:58:37
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/
  johanna  

Tack för tipset!!! Den e ju dömysig...

Datum: 2008-10-04 / Tid: 18:01:06
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?