hemma igen...

Ja vi satt kvar hos mamma o kollade lite TV innan vi åkte hem.. Barnen sov så himla gott..
Och nu sover dom gott fortfarande i sina egna sängar...
Gabriel, min snälla goa man, hade köpt en hjärtformad chokladask till mig.... Så gla´ja blev... Och han tjatade lite väl mkt hemma hos mamma att jag skulle öppna den, men det ville ju inte ja, ville spara på den lite... och nu... när vi kom hem säger han att NU måste du öppna så att vi får provsmaka, ja ger med mig och öppnar, Och DÅ har han en till chokladask bakom ryggen.... ha ha ha ha... Så nu sitter vi här o mumsar choklad från den ena asken, ska spara den andra allafall till helgen eller nästa helg, choklad får inte ligga för länge, speciellt inte när man har hört svärmors historia om mask i chokladen och sen förbli chokladhatare resten av livet, det FÅR inte hända mig, jag e chokladberoende...
Och Chokladen var lyxigt god åxå, mums...
Nu e vi trötta, Gabriel ska jobba imorrn... Melwin ska till dagis och Noel vaknar 7.3o som alltid...
Så det blir att borsta tänder sen krypa i säng... Sin egna säng..... Så skönt...

Men de har vart skoj hos min mamma med, ett par bra dagar... mkt tjejjsnack... ha ha ha ha...


Gonatt... Sov Gott... De ska ja´.....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?