Torsdag...

Noel har sovit ganska dåligt inatt, vi tror helt enkelt att han haft mardrömmar... För han har vaknat och verkligen vart jätteledsen.. Stackarn, han fick sova brevid oss och han har nästan tagit all min plats i sängen så jag har sovit sådär gott... Men så e de ju ibland..
Jag var supertrött igår, så jag orkade inte lägga in bilderna från igår..  Får se om jag hittar kabelt till kameran så att jag kan göra det sen..
Idag kommer Lina o Wille hit, det blir troligen en promenad... Alltid skönt att röra på sig...
Senare har jag en del ärenden på stan att ordna med...  Sen kl 17 slutar Gabriel o vi ska åka till Gekås.. 
Det blir bara väldigt snabbt..
Ikväll ska vi köra in grejer till stan så att vi kan göra oss klara i mammas lägenhet imorgon innan vi ska ut o äta..
Jag längtar verkligen... Vi måste köra resesängen hem till Annika med..
Undrar om jag kan hitta nåt fint att ha på mig då... vore ju kul o ha nåt man inte haft innan... Och eftersom man inte e ute så mkt har man inte direkt några festfina kläder i sin garderob... Det finaste jag har e ju brudklänningen, ha ha skulle ju vart snyggt...
Nu e Noel inte så glad på mig, han vill nog leka lite, men jag ska göra han ännu gladare, han ska duscha... Han älskar duschen och om han fick bestämma ska han duscha i en timma.. En riktig vattenunge e han....

LaLandia bekräftelsen kom igår, 4887 kr blev det totalt, det e ju billigt delat med 2... För 3 dygn i en lyxvilla...
2443.50 per familj....  Kul att det e verklighet nu, den 5 januari åker vi... Åhh va kul det ska bli...
Det finns även bar i badhuset, så om man vill kan man bada bubbelpool med en paraplydrink... mys...

Ne nu hittade Noel tidningshögen, o river sönder allt han hittar bäst att gå...
Bilder kommer snart...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?