Hittade en lista... igen..

Lovar du att vara ärlig?  Japp

Du heter: Johanna Engman

Smeknamn: Ibland Jojjo

Låt som när du är ledsen sörjer till? Öhhh ingen tror ja

Beroende av: CHOKLAD, o just nu Coca Cola

Vad behöver du mest just nu: Klippa mig

Vad tror folk om dig? Vet ej, att jag e en ganska så snäll en...

Stämmer det? Ja, de tycker jag..

Vad får du oftast komplimanger för? Mina barn, att dom e såå fina..

Vad säger du för att imponera på någon? öhhh ingenting..

Hur imponerar man på dig? Man är sigsjälv, och framförallt ÄRLIG.

Brukar du skratta för dig själv?  Ja de gör jag..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Var bor du? Varberg

Trivs du där: Ja, men nu ska vi snart fytta, då kommer jag trivas bättre..

Äger du några converse: Ja ett par vita..

Sprit, cider, vin eller öl: VIN, helt klart, helst rött..

Vad har du för mobil: Samsung

Nästa mål i ditt liv: Att ta mitt körkort..

Hur svarar du i mobilen: Johanna..

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att Melwin hade vart som en ängel under dagen...

Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Nej med Gabriel o sen kom melwin tidigt på morgonen..

Brukar du komma i tid: Nja, alltid till jobbet allafall..

När mår du bra: När jag e hemma med familjen eller när vi gör utflykter tillsammans..

När blev du fotad senast: I lördags

Hur känner du dig nu: Trött och inte alls sugen på o städa...

Vanligaste färg på dina kläder: Marinblått, svart o vitt

Vad tycker du om fötter: Inte såå fina, bara barnens..

Vad saknar du: En fotölj

Favorit dryck på morgonen: Kaffe o äppeljuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22 just nu allafall..

Är du blyg? Nja, beror på.. ibland..

Sysslar du med någon idrott: Jag har ridit mkt, nu gör jag inget men ska börja snart..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!!¨Helt klart...

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte...

Är du nöjd med ditt liv: Ja.... har världens finaste man o 2 fina barn snart 3..

Vad är det värsta du vet? Oärliga "vänner" Ormar, vintern o ryggbesvär..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 2000 kanske

Vad längtar du till? På fredag då vi ska se bebisen i magen o få veta könet..

Har du bra vänner och äkta vänskap? FÅ nära vänner men dom e äkta vänner..

Vad är det finaste du fått? Mina barn...

Om fem månader: Ë jag 3 barnsmamma och har säkert fullt upp..

Om ett år?: E jag fortfarande mammaledig och troligen försöker jag ta mitt körkort..

Du samlar på: Inget... Skräp mest..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma och mannen

Har du strumpor på dig nu: Nej...

Är det okej att gråta: Ja man måste gråta ibland..

När grät du senast: ¨Förra helgen..

Bär du glasögon eller linser: Nepp...

Har du piercing: Nje.. räknas öronen så Ja, har haft i naveln..

Vill du gifta dig: Ja... E gift juh... gärna igen fast me samma man...

Vill du ha barn: Ja.. har snart 3..

Är du bra på att laga mat: Jag är sådär, kan om jag vill...

Är du flygrädd: JAAAA

Hur vig är du: Inte alls just nu...

Vilken är din favoritglass: Magnum o Italiensk glass

Tror du på ett liv efter döden: Ja de gör ja, allt kan inte bara ta slut..

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Vilken ögonfärg har du: Blå

Röker du: Nje inte nu.... men de e inte helt fel me en cigg då o då...

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte ofta nu, gravid o har ont... Sen jäklar ska det promeneras med barnvagnen...

Vad är det viktigaste i livet?: Att verkligen leva.. vara sig själv och följa sina egna drömmar ingen annans, ha egen vilja och egna intressen...  Älska sina nära väldigt mycket...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?