Ännu en natt på jobbet...

Och datan e med.. min bästa vän här på jobbet, här kan jag sitta och glo på allt intressant.. Idag har jag vart trött, sov till 13.oo sen kom mamma o Noel in o väckte mig, min goa unge e inne i en underbar period nu, hans minspel och allt han har för sig e så underhållande... Man blir på gott humör bara man tittar på honom...
Efter en kopp kaffe och lite frukost blev jag som människa igen.. Vi åkte till Jysk och sen hem till oss för att hämta lite mer kläder.. Då hade det kommit ett brev från kommunen... Jag fick vårdnadsbidrag för Noel.. Yes!!!
Så idag har jag även pratat med dagis och inskolningen för Noel börjar inte förrän i Augusti..
På eftermiddagen lagade vi lite mat och Gabriel o barnen stannade tills 19.. så fick man allafall se dom lite, dessa 3 dygnen e det inte så mkt familjetid, men all tid jag e ledig sen väger upp det...

Just nu tittar jag på Andra Avenyn.. E det bara jag som tycker det e bra?? Av nån konstig anledning vill jag inte missa det.. Egentligen e det bara en massa intriger och tjafs.. Men ändå bra...
Annars e det inte alls mkt att titta på nätterna... Men kl 00.oo e det Deadliest Catch på Discovery och det tittar jag gärna på...

Annars händer inget intressant, dagarna e lugna och vi har kommit in i ett lugn nu när vi var hemma ett tag... Nu blir det inget resande på lääänge, kanske till Farmor för jag vet att hon vill att vi kommer och till Borås e det inte så långt.. + att jag saknar min farmor jättemycket nu, förr träffades vi oftare..

Nu ska jag skriva schema och räkna dagar mm mm så att jag vet exakt hur jag jobbar framöver..

Alltså... nu har jag tittat på 5:an ett tag, det handlar om barn som boxas och fy fasen vad förbannad jag blir på föräldrarna som tar det på blodigt allvar helt sjukt... Stackars pojkar, det borde vara förbjudet att hålla på så, och sen e föräldrarna dåligare förlorare än de stackars barnen som bara får höra hur uselt dom boxas...
ALDRIG att jag skulle utsätta mina barn för nåt sånt... Nu e ja bara irriterad...

Nepp dags att lägga ifrån sig datan ett tag...

ps.. min  favoritblogg e  www.prinsessansdagbok.blogg.se   En underbar mamma-blogg...
  Ulla  

Inget resande på länge förutom farmor, men vi då???

Det var väldigt längesedan vi fick besök i Alphyddan. Men det får bli på en jourvecka för nu är din far igång med rivande av stugan.

Vi saknar er!

Kram till er alla från bonusmor

Datum: 2009-01-14 / Tid: 08:16:25
URL/Blogg:
  lotta  

såg också de programmet, man blir ju mörkrädd, hemska föräldrar.

den bloggen gillar jag också:)

Datum: 2009-01-14 / Tid: 21:26:47
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?