Datan e i min hand igen.....

O finns det nåt bättre än att kolla allt man missat på ett dygn... ha ha datanörd har man nog allt blivit lite grann..

Har inte haft nåt liv nu när jag jobbat som vanligt, jobbar, sover, äter o vilar på soffan det e vad jag gör... Idag vaknade jag redan kl 13 av att jag var helt blöt av värmen, äcklig känsla, sen kunde jag inte somna om så jag gick upp.. Noel o mamma kom in strax därefter o vi åt lite frukost sen åkte vi hem till mig för att hämta Gabriels överraskning som LOVADES att komma med posten idag men icke, en svettig biltur helt i onödan...
Så de blev ingen Överraskning idag, så tråkigt när man planerat nåt, hoppas den kommer imorgon så får jag fixa den på fredag istället..

Noel e på superhumör, frisk,pigg o glad... En helt annan unge... Han går omkring med mamma utanför hennes o brjar bli en liten kändis bland tanterna o farbröderna som bor omkring... Byggarbetarna e åxå kompis me min lille goding..

Detta e min sissta natt, kan knappt fatta det än, jag e ledig nu o länge åxå.. hur skönt som helst... Stor e man åxå, känner mig som en kossa... O det blir ju inte bättre av att man har kondis som en 80 åring o svettas konstant i värmen.. Nu så tror man att ja ja bara bebisen kommit ut blir jag smidig som en balettdansös o kan göra vad som helst, bara magen e borta... MEN så kommer det defenitivt inte att vara... Det vet jag... O de e nog bättre att inse det..

Igår kollade vi upp biljetter till Gotland... Snart åker vi, det händer mkt nu... Ska bli så himla kul... vi har ombokningsbara biljetter såklart men om allt går som det ska så åker vi den 30 juli o kommer hem igen den 10 augusti... ser så fram emot denna semestern o ännu roligare e det att få umgås med Gabriels familj när bebisen e nyfödd.. O så mamma såklart hon ska ju med på resan i år, hon e lika galen i Medeltiden o marknader som ja e.. Hästar, riddare o mkt annat kul..
Tur vi har syskonvagn kan ja verkligen tycka nu... Det blir nog en hel del utflykter o då e de skönt o ha en ordentlig vagn som de 2 små kan sova gott i..


Så inatt ska jag fixa lite med bilder, Beställa Twilight-böckerna och kolla lite annat på datan... Imorrn kväll ska jag njuta av att vara tillsammans med familjen hemma i vårt hus... Vi ska köpa färg så jag kan måla lite som e kvar o Noels rum ska ÄNTLIGEN påbörjas.. Sen hoppas jag på att kunna hämta spjälisarna nästa vecka på babyhuset o inreda i rummet...

Bilder kommer............. Tror jag om jag får in dom..............


Göööööööttt o ha datan igen...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?