äntligen helg...

Ohh det ska bli underbart med helg... Så att Gabriel kommer hem o vi ska bara vara hemma denna helgen o bo in oss... Fixa Melwins rum o mysa massor...
Oliver ska sova hos oss inatt men åker redan imorgon tillbaka till Strömstad.. Dit ska vi åxå nästa vecka på husvagnssemester... Melwin o mamma åker upp på onsdagen o vi kommer dit på torsdagen.. Kommer bli super, hoppas bara på bra väder..

Idag har jag huvudvärk o hostan håller i sig inte alls kul.. Fasen halsen e nog det värsta att ha ont i.. Allafall känns det så just nu...

Igår kom Anna,Ben,Oliver,mamma o Annika hit... Vi grillade som vi hade planerat innan, o dom var väl här till 21-tiden.. Åt massa mat o tjatade, barnen lekte o kollade film..
Efter att dom åkt badade Melwin, premiär i nya badkaret... Han tyckte det var jättemysigt.. Ett badkar där vi bor, annars har vi alltid badat hemma hos mormor.. Nu kan barnen bada när dom vill..
Sen lästa jag saga, det tog inte många sidor innan han somnade.. ha ha såå trött.

Jag kollade nyheterna sen var det inget kul på Tv så ja la mig, läste en massa om förlossningen, massa fakta o info som jag fick av barnmorskan sisst..
Ohh jag fick såna tillbakablickar på mina förlossningar, (som när man håller den där lustgasmasken o vägrar släppa taget suger i sig så mkt man kan o sen snurrar hela rummet o personerna i näheten pratar konstigt) ajajajajaj... Ska jag vara med om detta igen? Ja bebis måste ju ut... Hoppas att jag hinner sansa mig denna gången men de tror jag knappast, Melwin o Noel kom så himla fort o jag tror inte att det kommer gå långsammare denna gången..

Idag vaknade jag av att Noel skrek... Kl var 07.3o o vi hade glömt att sätta för filten som gör att det bir mörkt där inne.. Melwin vaknade nyss o la sig på soffan med filt o kollar Bolibompa..
De e lite kallt här inne idag brrrrrr.. Det blåser o har regnat o de e inget väder man vill gå ut i, får se vad vi hittar på idag, ska ju roa barnen på nåt sätt.. Kanske ska vi baka lite..
Mamma kommer med Oliver o Felicia sen, Anna o Ben ska på bröllop.. Konstig dag, kl 15 börjar det i Kinna..

Ska lägga in lite bilder åxå, har inte så mkt men tog några igår..

ute i stormen en stund...



Hoppa på studsmattan e svåårt...



Underbart med stoor trädgård...



Snor lite kyckling av mormor då o då.... Noel säger Mo O till mormor nu.  



Sötaste Felicia snart 1 år.. tiden går fort...



Bästisarna äter glass o kollar på Wall-E



Skönt bad utan lillebror...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?