Äntligen..

Nu e de dags att plocka ihop datan för nu ska jag hem o sova...
E ordentligt trött nu, natten har gått bra ändå, det gör det ju alltid även fast man själv skulle vilja somna ibland..

När jag vaknar sen ska jag sy, har en del att fixa tiden har inte räckt till det senaste men nu ska jag verkligen försöka bli klar.

I eftermiddag ska vi planera midsommar och ringa nårra samtal.. Sen ska vi hem o pyssla, har lite som ska fixas hemma, snart ska vi även börja med renoveringen av Noels rum, när vi var på köpcentret i Nordby så hittade jag en SUPERSTOR Panduro-affär och där hittade jag jättefina väggdekaler till barnrummet..
Kommer bli kanon-bra.. Först ska vi tapetsera hela rummet med en Recover-tapet och så ska det målas vitt..
Nu e det snart Noels tur att få ett fint rum, sen e det bara väggarna i hallen och vardagsrummet kvar att renovera..
Vi kommer nog klara det tills bebisen kommer..

Ne.. mammas soffa ska bli skön.. Kommer sova till 14- säkert, minst..

O nu e jag ledig men jag ska jobba fredag, lördag och söndag natt... ohh inget jag ser fram emot, men nu e de bara 8 nätter kvar totalt sen e jag mamma-ledig.. Yippie..

Ha en fin tisdag alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?