Klagar...

Gör jag helt klart på denna värmen... O sen när den försvinner kommer jag troligen klaga på kylan, så e de ju alltid...
Men idag har det vart föör varmt alltså,  jag gick allafall till bussen, med svetthandduken i handen... Som tur var fanns det skugga o en bänk så eftersom jag kom 15 minuter tidigt kunde jag varva ner där...
På bussen var det såå skönt, helt svalt, kunde åkt buss flera timmar...  Hoppade av vid Kvantum, tog en tur förbi Mello 3o% i hela butiken... Melwin fick ett par shorts, efter det gick jag till gallerian o Noel fick 3 bodysar med kort ärm, hade inga såna.. Sen mötte jag upp mamma, gick o kollade lite fanns inte mkt att ha på rean heller... Ringde Gabriel o vi möttes vid kinarestaurangen o käkade där... Barnen på glatt humör o Anki jobbade... 

Efter det åkte Gabriel hem me barnen o ja o mamma gick o hämtade bilen i P-huset o nu sitter vi här... Har en hel del bilder men dom har jag tid att lägga upp nu när jag ska jobba inatt... 

Ska fortsätta o stå ut i värmen.. Sen ska ja ut o cykla med, phuuuu hur ska ja orka... 

Proppmätt o svettig o stor som ett hus......  



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?