Twilight...

ÄNTLIGEN... har jag sett den o den var bra, den skapar ett slags begär ett begär att vilja ser mer, mer o mer.....
MEN efter 117 minuter var den slut och nu TOKlängtar jag tills den nya filmen New Moon  kommer ut...
20 NOVEMBER e det dags och då e det jag som skaffar barnvakt och drar med mig Gabriel på Bio...
(Gabriel var väl inte lika förtjust som jag, men vilken kille e de??)





En underbar kärlekshistoria som får vem som helst att smälta.... En bra film helt enkelt...
  Helena  

Om du tyckte filmen var så bra kan jag rekommendera dig att läsa böckerna. Jag tycker de var ännu bättre. Ser också fram emot nästa film.

Datum: 2009-06-28 / Tid: 21:16:34
URL/Blogg: http://heahelena.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?