Ännu en natt på jobbet..

Fyyy fasen va tungt de var att cykla hit i snöstorm o motvind.. ja ja jag kom iallafall fram..
Melwin o Gabriel kom vid 16.3o innan o vi åt en supergod middag o glass till efterrätt.. Hann pussa o krama mkt på barnen innan dom åkte igen kl 19.. Då hem för att sova..
Ja la mig på mammas soffa o slappade den tid jag hade kvar..

Ja o mamma har hittat funktionen på messenger video.. ha ha ha ja garvar ihjäl mig.. Ohh va ful man ser ut när man sitter framför webbkameran.. ASKUL juh..

Jag ska kolla runt lite på nätet sen ska jag göra ett nytt försök med att sortera alla foton, blev inte så mkt gjort sisst. Jag satt mest o kollade på dom o undrade hur fasen ska jag komma ikapp med detta nu då.. Ohh frustrerande att ha vart så slarvig, men gjort e gjort..
Jag ska köpa fina album till barnen åxå sen ska jag sätta igång först med Melwins sen med Noels, tur att datum står på alla foton så man kanske kan komma ihåg lite..

Imorrn kan jag inte sova lika länge eftersom vi ska till Halmstad, får dock se hur vädret e lite, man kör ju inte i kaos..
Då e de bättre att skjuta på det ett tag.. Fy jag känner inte alls för snö nu.. men de e väl bara att gilla läget..
Kan tänka mig att månaderna tills flytten kommer gå långsamt nu, bara för att man längtar så. Jag ska allafall börja så frön hemma nu. Så att det bara e att plantera dom i krukor sen, man kan förbereda väldigt mkt krukor ska jag skaffa snart så att jag kan måla dom.

Melwin vill ha CARS i sitt rum o i Noels rum ska det vara bondgårdstema har redan tittat ut Wallies till dom.. För 1300 kr har vi till bådas rum o de e ju mkt billigare än tapeter..

Till Noels rum...

Klicka för att stänga fönster

Till Melwins rum..

Klicka för att stänga fönster

Tror barnen blir lyckliga av att få dessa fina... Man måste ju givetvis grundmåla under med.. Men det verkar lätt...

Det finns verkligen massor att välja bland, men dessa e jag nästan hundra på, Noel ska ju dela rum med bebisen när det e dax för oss att flytta spjälisen ifrån vårt sovrum.. Så då vill man ha nåt som passar både till kille o tjejj..
Melwins stora favoriter e ju just Cars så dessa e perfekta, men det finns även i transformers..
Ja han kanske väljer nåt helt annat, vi får se, han tycker allafall att vi bara har det vitt o vitt o vitt överallt nu så när han får sitt egna rum blir han nog jätteglad..

Barnen ska även ha varsinn riktig mörkläggningsrullgardin... Så att dom kan sova ostört från ljuset, just nu e det ju ljust som attans i deras stora rum..


Ne nu måste ja sluta här..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?