Äntligen fredag.. Igen..

Fasen vad veckorna går snabbt nu för tiden, man hinner ju inte med.. Noel vaknade som vanligt innan sju idag o Melwin sov lite längre, nu e vi vakna o kollar på Bolibompa alla tre..
Igår hade jag såå ont på kvällen, visste inte vart jag skulle ta vägen, hade kanske ansträngt mig lite föör mkt med alla aktiviteter igår..
Så klockan 21, stupade jag i säng o sen minns jag inget mer, aj aj aj min rygg e helt paj känns det som.. O jag kan bara be Gabriel om ursäkt för mitt dåliga humör, jag e såå trött o såå osocial känns det som.. Men jag tror jag får ringa till min barnmorska o se om jag kan få en tidigare tid så att jag kan ta lite prover o se om de e nåt helt galet..

Idag ska vi allafall till simhallen, det har vi pratat om hela veckan så nu e det snart dax, ska bli skönt att komma ner i varmt vatten då kanske ryggen mår bra ett litet tag..
Barnen ser verkligen fram emot bad då det var ett tag sen sisst.. Förra fredagen var vi på Busfabriken..

Vi har bestämt oss för en sovvagga till bebisen... En sån här sovgunga..


   



Tror den kan bli riktigt bra så vi får upp bebisen från golvet, då Noel e överallt o ganska så klumpig av sig..
Han kommer säkert vara för liten att förstå att man inte kan klättra på babysittern osv..
Denna vaggan kan man ta med sig överallt + att den e väldigt lätt att flytta frå rum till rum, man kan även hänga den på dörrar, så e man ute en stund kan vaggan hänga på altandörren, e man på toa o duschar kan vaggan hänga på toadörren, helt perfekt ju..
Den finns på Babyhuset men åxå på www.sovgunga.se

Nu e man ivrig på att veta vilket kön de e på bebisen, då kan man beställa grejerna, om de e en pojke vill ja ha brun/gul o e de en tjejj vill jag ha brun/röd

Igår tog vi in den stora svarta baljan o skurade den sen ville barnen bada i den, o varför inte.. Kul hade dom allafall o har man bara en tråkig dusch finns det nu möjlighet till bad härhemma..
ha ha ha..
hade tagit en massa fina kort på dom i baljan men hittar inte kameran så Gabriel har nog tagit med den till jobbet..
lägger upp dom en annan dag då..

Ne nu har jag legat på soffan sen 7 imorse kanske e det dax att börja här hemma, har en del att fixa innan de e dax att åka sen..
Egentligen känner jag inte för att fixa här, men jag gör det hellre nu o kommer hem till ett mindre rörigt hem sen..
Om jag känner mig själv rätt kommer jag att decka på soffan sen..
Jag e inte en tjejj som direkt njuter av att vara gravid, fyy det e verkligen inte mysigt..
Det gör mig bara trött, på dåligt humör, ont överallt, fyyy..
men visst det finns både goda o onda sidor av det hela, de e ju självklart mysigt att känna sparkar osv men när denna hemska ryggsmärtan tar övertag då blir man less..
ja ja klagar gör jag, ja vet.

Kanske bäst att sluta skriva nu..

Ha en underbar fredag alla, solen skiner o fåglarna kvittrar...
















  Jaqueline  

åå vad skönt att jag inte är ensam om att inte älska över allt annat att vara gravid o lbi tjock o få ont överallt! =)



Nu har vi iallefall sovit middag en stund, ååå vad skönt det var. Liam la sig jämte mig i min säng o nattade mig sen somnade han själv, haha! Nu är jag glad på honom igen!

Datum: 2009-03-20 / Tid: 12:13:31
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  lina  

GRATTIS VÄNNEN!!!!

Datum: 2009-03-20 / Tid: 20:30:54
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  lina  

GRATTIS VÄNNEN!!!!

Datum: 2009-03-20 / Tid: 20:31:17
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?