Asså...

Nu e ja lite sur Lilli o Sussie?? Va e det för nårra?? Konstig smak svenska folket har... BWO, ja, jag e åxå lite trött på dom men MYYYYCKET bättre än Syrrorna som inte kan sjunga så värst bra.. Ja ja de e allafall min mening..

Nu har vi ätit en god middag, potatisgratäng och Nötstek, till det hade vi bara en sallad och Cremé Fraishé bearnaise.. Supergott, o det bästa var min IS-kalla Carlsberg Alkoholfria ÖL..
Noel har precis lagt sig o somnade direkt. Melwin ska få vara uppe o kolla Melodifestivalen med oss, han tycker om sånt..  Speciellt Let´s Dance..

Jag har en kaka i ugnen åxå, som vi inte ska äta förrän imorgon, o då blir det även mer bak, vi hann inte göra bullar idag så imorrn får vi allt ta tag i saken..

I eftermiddags så åkte vi till stan hela familjen, hämtade mamma som åxå behövde handla lite, gick in på hajen, som man snabbt ångrade, sååå mkt folk, alltså folk e typ galna när dom handlar mat o ja blir SÅÅ stressad, tacka vet jag Willys..  Efter det hyrde vi film o köpte lördagsgodis o sen åkte vi en runda kollade på huset som gabriel o dom bygger i Läjet, de börjar likna ett hus nu, ett sånt hus som vi drömmer om sen i famtiden.. Sen körde vi hem mamma o sen åkte vi hem till oss.. Började med maten direkt, för då var klockan redan 18.oo..

Så nu sitter vi här o kollar på Andra Chansen o kaffet e precis klart.. Nu ska mysbyxorna på o sen ska jag hoppa ner i soffan o äta lite Godis.. För när man e på Hemmakväll kan man inte stå över en STOR påse.. Sen ska vi se på film o bara mysa..

Ha en bra fredá..

Nu kommer mina favvo snart.... I GOT YOU... ingen direkt melodifestivallåt men såå sköön...
  Anonym  

Ååå...nybakta bullar GOTT undra om ja ska få tummen ur o göra det oxå nu en dag när man e mera ledig...



Kram

Datum: 2009-03-08 / Tid: 08:54:31
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?