Nattjobb...

E nog det bästa jobb jag har haft...
Trivs så himla bra med mitt schema o att jag kan sova gott sen åxå.. Många kan inte vända på dygnen så lätt men för mig e de inga problem..

I eftermiddags tog vi bussen till stan kl 15, gick till babyhuset o kollade olika saker, vi ska ha skötbord på badkar denna gången eftersom vi nu kommer ha ett badkar så vore det smidigast, kollade åxå på vagga, vi har bestämt oss..  O så kollade jag vagnen en gång till.. E supernöjd med vårat val..
Mamma tyckte den var fin åxå..
Sen så köpte jag en sån där simgrej till Noel, den hade fått bäst i test och han vill verkligen röra sig själv i vattnet och det kommer han kunna med denna när han väl lär sig använda den.. Så kan ju bebisen ta över den sen..
Efter en bra stund på babyhuset så handlade vi lite på Hajen innan vi åkte hem till mamma, kort därefter kom Melwin o Gabriel.. Med KINAmat.. Sååå gott det var, längesen vi käka det nu..
Så åt vi i lugn o ro sen åkte Gabriel o barnen hem till oss.. O ja la mig på mammas soffa... Skönt o få vila sig lite innan jobbet..
Nu e ja här o e pigg.. Fast de e tur man har datan det e lätt att vara vaken då..

Här kommer lite bilder på Noel från innan idag...

Provar simdynan, eller vad man kallar det... Efter ett antal försök fick vi på den... Noel var mindre road..



Undrar va han gör här... simmar kanske??



Snälla ta av den hemska saken... tänker han nog här...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?