Snökaos..

E de här nu, fyyy för detta hemska väder, ja vill ha VÅR nu.. igår var det underbart väder skulle det inte kunna fortsätta, man blir lite less..
Ida vakna ja vid 13-tiden, lite små trött e ja forf.. Men nu e de bara en natt kvar, skönt det..

Snart slutar Gabriel o då ska han hämta Melwin o sen kommer dom hit, Noel sover nu efter ett långt bad och lite välling.. Såå söt han e nu han förstår allt man säger men pratar inte så mkt. Men de gör inget han e såå go min lille prins..
Melwin e såå trött efter dagis så det känns inte som att vi hinner umgås någonting när jag jobbar o han går på dagis, men de e ju så, jag behöver ju sova efter en natt, annars skulle ja aldrig orka..

GABRIEL RINGDE NU... OHHH ROLIGA NYHETER VI FICK HUSET... YES YES YES, KAN INTE BESKRIVA HUR GLAD JAG E NU, DET E EN UNDERBAR KÄNSLA, VI KOMMER SNART HA EGET HUS O STOR TRÄDGÅRD.. 

Ohh nu kan jag börja planera på riktigt, tänk den verandan den e säkert 50 kvm o massa leksaker till barnen o en pool till dom, vi kan sola helt utan insyn o Melwin kan bygga koja i lilla skogsdungen.. Vi kan ha gäster i gästhuset ohhhh sååå glad e jag..
Ha värsta grillkvällarna me vännerna o en massa fina lyktor ute så man kan sitta ute sent, självklart ska ett partytält upp åxå.. Dags att börja packa..

1:a JUNI flyttar vi, sen e bebis välkommen, lyckan e total..

Mamma har stek i ugnen ska bli såå gott, vet inte vad hon fick för ryck, men med kokta potatis o en god sås kommer det bli en kanonmiddag..
Noel o mamma var ute innan snöstormen kom så nu blir vi nog inne resten av dagen.. Ikväll e de bra Tv, Medium.. O sen ska ja kolla ikapp lite på webbTV hade ingen möjlighet att göra det igår har minst sagt vart upptagen inatt av jobb..  Hoppas på en lugn natt nu.. O nu har ja bestämt mig för att sluta käka godis på nätterna, (äter inte mkt) men nu blir det grönsaker o frukt o sen kan man ha en lätt-dipp till grönsakerna, då blir det genast mkt godare..

Ohhh i vår nya trädgård sen ska jag ha en ört-trädgård.. o massa hängjordgubbar o tomater, allt kommer stå i krukor för jag HATAR sniglar.. det e verkligen min mardröm, har till och med svårt att gå ute mörka sommarnätter för ja fasar för att trampa på dom vidriga varelserna.. Usch de e min fobi, det och daggmaskar..
Kanske e man lite löjlig men alla har ju sina fobier..

Ne nu ska jag faktiskt lägga ihop mina sängkläder som fortfarande ligger i soffan här, o sen ska ja hjälpa mamma med middagen när hon kommer hem ifrån afären..


Tänk vad trötta ni kommer bli på mitt tjat/planeringar om huset nu, ha ha ha men de e ju nåt stort som händer för oss, då skriver man ju självklart mkt om det..

Nu börjar bebis längtan bli stor åxå, tänk o få se sitt lilla mirakel för tredje gången och det känns precis lika stort som första.. Snusa o gosa och mysa med sin lill* ...  Stora familjen kommer vi bli sen..

Ne nu måste jag slita mig.. Återkommer ikväll/natt

Ha de bra i stormen alla..



  Karolina  

åååååå, vad kul att ni fick huset. Ser fram emot att hälsa på er i det i sommar.



kramar

Datum: 2009-03-12 / Tid: 16:28:37
URL/Blogg:
  lotta  

Grattis! Vad kul för er! Får man fråga vart huset ligger?! Kram

Datum: 2009-03-12 / Tid: 20:08:58
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/
  Jaqueline  

GRATTIS TILL HUSET!! Fyy vad avis jag blir! Vi skulle fått hus i Augusti i fjol, men det blev change of plans, så vi bor kvar i vårt tråkiga radhus!!!! =/



Jo, liam fick en konstig hosta när han var ca 6 månader... dom trodde det var astma, men inget hjälpte, sen var det allergi, men inget hjälpte (gjorde oss av med katten utan resultat) sen kom dom fram till i höstas att Krupp måste det vara, ny medicin, inget hjälpte!!! Så nu gick jag till BVC o sa att jag går inte förrän jag får en utredning igångsatt, så here we are! Han hostar som en gammal rökare... hemskt låter det... och folk tittar snett på en.. hmm,,,



Jaja, Gud vad kul med huset!!



Hälsa familjen. Kram kram

Datum: 2009-03-12 / Tid: 21:26:51
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  Tessan  

Tjenis och grattis till huset!! Nu blir man ju lite nyfiken... VART ligger det nånstans??

Datum: 2009-03-13 / Tid: 06:26:56
URL/Blogg:
  lina  

GRATTIS! De e ni värda!

Datum: 2009-03-13 / Tid: 14:38:45
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.s.e



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?