Söndá....

Vilken härlig dag de e, o har varit...
Vaknade 12.3o o gick raka vägen in i duschen, gjorde iordning mig, sen var det daags för barnkalas.. Hos Saga som fyllde 3 år igår... Melwin var trött o blyg i början men det släppte efter ett tag, Noel tog för sig av både bullar o maränger o gick o mumsade mest hela tiden o njöt av tillvaron... Det var kul att komma iväg lite..

Efter kalaset blev det en tur med bilen sen åt vi på Hamnkiosken, var för lata för att ställa oss vid spisen id, det blev årets först mjukglass till efterrätt åxå..
Sen ringde ägaren till huset o s att vi var välkomna dit.. O vi körde direkt,.. Såå nyfikna vi var..
Mamma o Oliver körde efter oss.. O väl framme fick vi äntligen gå o kolla på huset precis som vi ville.. Ohhhh vad jag kommer trivas där.. Det e helt perfekt för oss... O så gick vi igenom vad vi skulle göra måla, tapetsera mm mm Det kommer bli knoners, allt vi gör dras av på hyran. Perfekt..
Gabriel ska köpa en duschkabin åxå, kul o få välja själva...  Badrummet var perfekt, En stor stor badrumsmöbel där man kommer ha plats för allt, helt perfekt, sen blir det skötbord på badkaret..
Fick även titttat på WalkInCloset ordentligt o där finns plats för llas kläder, (dock inte Gabriels arbetskläder)
Vilket ställe vi har fått tag i, rena drömmen....
Barnen härjade i trädgården o åkte rutchkana som bara den.. Den får vi även behålla, jättekul för barna..
Gästhuset var större än jag trott o där ska jag inreda fint, så gästerna ska nog trivas...

JAaaa, vi e väldigt glada nu, att vi ska få bo där.... YIPPIE...

Skulle tagit kort men hade in gen kamera med mig...
Nu ska jag allafall lägga in lite bilder som jag tagit med mammas kamera...


Busungarna i full fart...



Spännande att gå på piren...



Glader...



Bästisarna...



Promenad... I solen...




Gabriel har svansar...




Charmisen....




Ne nu ska jag vila en stund innan nattjobb... Sissta natten  nu men sen går jag på o jobbr onsda o torsda natt åxå...
Men det känns bra, nu e j så himl van att va vken o sova oregelbundet o än så länge har jag inga som helst problem med det...

Ha en bra söndakväll alla...
  lina  

naaw...sötisnoel...

Datum: 2009-03-29 / Tid: 21:49:44
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?