Tisdag..

Idag sov jag till 14, var skittrött när mamma väckte mig men det gick bra efter en kopp kaffe o nårra knäckebröd..
Mamma hämtade ljusen som hade kommit, o hade med sig en massa påsar hem, allas ljus förutom mina, ringde till hon som hade ljusen o hon skulle försöka leta reda på ljusen, faaan va sur man kan bli då, när man väntat såpass länge vill man ju ha dom.. O nu e de ju dags för ett nytt party nästa vecka..
Ja ja jag får väl mina ljus till slut..
Efter det åkte vi till willys o handlade, o sen hem o lagade mat direkt.. Idag blev det torskgryta, potatis o sallad o morötter, supergott, jonas o Anki kom åxå o käkade med oss så idag var vi många till middan, till dessert hade vi kladdkaka o kaffe bara, man var bra mätt ändå..
Gabriel o barnen åkte hem efter fikat o ja la mig på mammas soffa.. Slappade en stund innan ja cyklade till jobbet..
Blåsigt det e o den lilla biten ja har till jobbet känns jättelång just bara för motvinden..

Inatt kommer jag nog vara piggare, har ju sovit gott o länge idag, ser fram emot min ledighet sen.. Inga planer denna veckan, förutom simhallen på fredag.. Noel måste ju få testa på sin nya simdyna eller vad man ska kalla den.. Hoppas han gillar att ha den på sig i badet, dom kostar ju ändå en hel del..

På fredag fyller jag år.... Och det enda jag vill e att vara hemma med familjen o ligga på soffan under en go filt o mysa.. kolla tv o slumra i soffan, e såå trött.. Jag hatar att va trött, känns som att man inte orkar nåt, men de e rätt gött o få slumra på soffan o koppla av..

På söndag kommer syrran o mamma med Oliver o Felicia hem till oss, vi ska fika o ta en promenad förhoppningsvis e de sol o fint ute då.. Melwin saknar Oliver jättemycket nu.. Oliver min bästa vän säger han alltid, dom har verkligen ett speciellt band dom 2..

Ne nu ska ja kolla en inredningssida, jag tror e bra.. finns ju hur mkt som helst, men jag vill helst ha det lite lantligt hemma, så där hemtrevligt o mysigt o jag har verkligen fastnat för dom trendig väggorden, dom vill jag ha både i vardagsrum o i sovrummet.. Finns jättemånga att välja på..





 




Det blir nog svårt att välja tror jag.. Finns mängder..

Just dessa hittade jag på www.ljuvating.com



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?