Ute..

I solen har vi vart nu i 2 timmar, så himla skönt, men man fick ha mössa o vantar för att inte frysa..
Jag har städat uteplatsen, det syns verkligen hur duktig jag har vart.. Det blev himla fint när jag var klar, har slängt en hel sopsäck med bråte och sopat bort alla löven..
Jag e allafall himla nöjd, o 3 st flyttkartonger e redan fyllda med finporslin o glas, ska packa ytterligare 2 senare..
Så idag har det hänt grejjer här, känns toppen...
Melwin e ju jätteduktig när vi e ute o stannar runt om men Noel han e verkligen en rymmare, han drar... Ohh va jag har jagat busungen idag... Det var egentligen meningen att vi skulle fika bullar o saft ute men mitt tålamod tog slut så nu sitter vi o fikar inne.. Jag orkade helt enkelt inte springa o jaga barn mer...
Ska bli skönt med trädgård sen som vi GENAST ska sätta upp kravallstaket runtom...

Snart kommer Gabriel o vi ska väl laga lite mat o sen ska jag fortsätta fixa lite härhemma, man ser ju all skit o smuts när solen lyser in o de e ju mindre kul.. Jag tycker verkligen inte om att städa o göra fint här mer, jag vill ju bara här ifrån o nu när vi ska flytta känns det ännu mindre kul o städa här, men man får väl hålla lite ordning..

Imorrn ska vi till simhallen så då blir det ingen städning här.. Så får det hellre vara stökigt det som e kvar..
O jag håller på o få en satans foglossning igen, det gör precis så ont i ryggslutet o ner mot låren som det gjorde med Noel, det e verkligen hemskt.. Sen kan det ju vara för att jag bär Noel hela tiden fram o tillbaka, upp o ner o ut o in...
Ska bli skönt när man kan skippa overallerna så att han får lättare för att röra sig själv, just nu e han bara en stor klump, o ramlar han så e det kämpigt o ta sig upp igen...

Här e lite bilder jag tog innan...



Melwin e byggare Bob...



De e jobbigt o klippa gräset...



Mössan på sne...



De e lite trögt att cykla på gräsmattan..



Fika var vi värda efteråt... Mums med varma bullar o saft..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?