Vart...

Tar tiden vägen... Jag hinner inte blogga känns det som, nu sitter jag o Melwin o äter frukost, ha ha liiite sent men vi har sovit gott o lääänge...
Igår var vi hos mamma en stund, Hade funderat på om jag skulle slinga håret så vi gjorde ett par test-slingor, efter det var klockan så mkt och vi skulle med bussen ifrån stationen kl 13.3o så vi fick gå vid 13-tiden.. Melwin skulle hämtas.. Så när vi hade hämtat honom tänkte vi ta bussen tillbaka, men då ringde Gabriel o hade tid över så han hämtade oss o körde oss till Kvantum, där handlade vi massa gott, + slingmedel.. efter det promenerade vi till mamma igen, gjorde världens fika med färska frallor, svartvinbärs-skinka, kalkon o ost + en massa grönsaker på.. SUPERGOTT.. O sen had vi ju såklart köpt varsinn bakelse som lätt gick ner den åxå..
O så kom Gabriel o ja o mamma satte igång o dra slingor på mig, fasen va tid det skulle ta, de trodde jag inte.. 1 timme senare kunde jag lägga i blandningen o så skulle jag vänta ytterligare 45 min... O vi som skulle till Ela o Mikael o Leo.. Ja ja bara att ringa o säga hur sena vi e, de gjorde inget som tur var...

Vi åkte därifrån o jag var blöt i håret, visste inte alls hur resultatet blev..  Vi beställde pizza på Trönninge o sen släppte Gabriel oss hos Ela o Leo o Mikael, barnen lekte o mikael hämtade Gabriel hemma hos oss så att vi har bil hemma ida, o sen när dom kom käkade vi, Vilken god pizza, där e dom inte snåla Åt typ bara halva min pizza sen var det stopp..
Vi kollade lite på Let´s Dance o tjatade, ela gjorde kaffedrinkar o vi satt där tills klockan var 01...
Sen körde Ela hem oss, en riktigt trevlig kväll hade vi....

Idag vaknade jag vid 10.3o, då ville Gabriel sova lite så han o Noel snarkar ikapp där uppe nu, jag o Melwin har precis ätit en god frukost.. Idag ska vi bara mysa, ha en lugn dag med lite bakning o senare ska vi till stan o handla lördagsgodis o hyra film..
Fast först får man väl se lite på Andra Chansen då ska jag för första gången rösta... Självklart på
                                                          
                                                                Rigo & TheTopaz Sound feat Red Fox   IGot You




Såååå jäkla skön låt... Enligt mig då...

Här kommer lite bilder på familjen åxå..

Noel e så fin i sin nya jacka..



Bakelse från igår, en slags Cheesekake..



Hallonmoussebakelse, min favvo..



Melwin äter bara bulle..



Hemska hatten e på, slingorna e precis i...



Noel dansar sin SvampBobFyrkant- dans, ha ha ha



Söta Leo..



Melwin tog lika många kort som ja fsta med denna leksakskameran..



Nu har dom slocknat, båda två hos pappa...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?