Onsdag

Nu gör jag mitt första inlägg från I MAC´en FASEN, jag älskar redan denna datan, samtidigt som jag skriver här så har jag facebook vid sidan om o håller kollen där med ifall något viktigt händer ;-)

Jag har inte hunnit fixa med bilder o så ännu, men jag lär mig säkert fort...

Idag ska vi till stan... yippi....
Jag har inte vart i stan på evigheter o det ska bli mysigt o bara komma iväg lite.. Det blir en fika o sen ska jag kolla vad jag kan hitta till pojkarna att ta på sig när vi ska till fotografen med  dom..
Vi ska träffa Anki där åxå :-)

Sen blir vi väl där tills Gabriel hämtat Melwin på dagis..

Igår hände inte så mkt, Anki kom hit o vi bakade en MKT god vaniljkaka, fikade o tjatade en massa skit, hon stannade tills kl 18 o åkte samtidigt som vi åkte o handlade... Eftersom vi var sena ute blev det kvällsmat i bilen, köttbullar o mos från hamnkiosken. Vi satt o kollade på båtarna medans vi åt o åkte sen hemmåt... Barnen gjordes iordning för natten o la sig vid 20- sen kollade jag o mannen in datorn lite.. Sen satte jag på Grey´s o såg 3 avsnitt. har nu bara ett endaste kvar nr 18.... Sorgligt..

Nu e det dax för mig att fixa hemmet, packa väskan, ta o göra mig + barnen klara sen ska vi hinna med bussen kl 12 in till staden...

Ha en fin dag...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?