Äntligen....

Nu e det klart Tims fina rum, blir kanon.. Har målat o fixat tills nu, golven e skurade och imorrn ska jag börja fixa där inne, en hylla från Ikea ska inhandlas, får se när vi åker dit, inte imorrn allafall..
Men en minneshylla och gardiner ska jag försöka hitta imorrn och en matta, jag vill ha en stor go lurvig matta därinne, helst blå som tapeten. Hans namn ska inhandlas och lite foton ska framkallas sen e jag nöjd..

Om ni kikar in imorgon ska jag lägga in lite bilder och sen när det e helt klart får jag lägga ut en massa bilder :-)


Ikväll har vi annars vart i mammas nya mysiga lya o käkat pizza, Annika var med åxå o vid 19.45 åkte vi hem för att lägga 3 jättetrötta barn.. Känns lite konstigt nu att mamma inte e här efter 3 hela månader, jag har alltid haft sällskap så detta blir tomt, helt själv hemma, barnen kommer vara på dagis ju så jag ska ha annat för mig JO, nu e det dags att röra på fläsket.. Jag har nått mitt mål med vikten har jag skrivit det innan kanske.. Ja ja allafall väger jag nu 64 kg och har gjort ganska länge, så det e skönt, men jag behöver motion och det ska jag fixa nu när jag ändå har en massa egentid..

Tills nästa sommar ska jag försöka väga lite mindre ändå men ska max gå ner till 60 kg.. Så det går frammåt.. Storlek 28 på jeans och M på allt annat har jag nu.. Det e lagom o jag trivs...

Ne nu ska jag inte sitta här o fördriva viktig sovtid, jag ska in i duschen sen lägga mig i en renbäddad säng.. Lika gott varje gång man bytt lakan o lägga sig efter en dusch..

Sov Gott!!





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?