Helgen e här...

Ja Äntligen helg, eller för mig blir de inte så mkt till helg ska jobba o sova... Känns ändå bra, ja menar jobba var 6:e helg e inte så farligt o igår fick jag 2 helger till framöver o nån vardag som jag ska jobba extra. Gött me lite extra-timmar..

Jag har bestämt mig för att skura huset idag, ska börja aldeles strax, inte bara för att det e stökigt nej vi ska nämligen få bebis-besök hit ikväll...... :-)
Johan o Helena kommer med sin lilla dotter Svea o ÄNTLIGEN får jag se henne på "riktigt" o så ska de bli kul o prata me Helena åxå... :-) Har ju present åxå till det lilla knytet... Vi ska äta lite mat här, sen kl kvartinio ska ja jobba...

Igår hände INGENTING, ja som inte ville vara hemma, men vädret blev typ katastrof o jag vill inte ge mig ut me barnen så vi blev hemma.. Pratade massa telefon med Andréa istället :-)
Gabriel hämtade upp oss o vi fick köpt kaffe o så var ja på mama-living. Sen köpte vi kinamat.... Alltid lika gott... Skulle kunna äta det minst 2 ggr per vecka...

På kvällen hade vi det lugnt, när barnen la sig så fick Tim lite magont så ja hade honom på min mage o så somnade han o sov så i 2 timmar, de e MYS... Min bebis börjar bli STOR..
Men man kan mysa ändå, de e viktigt...

Jag hoppas att jag kommer iväg på bio med Andréa nu när vi kommer hem från Hemsedal..
Nämligen en ny film med min absoluta favorit just nu, Robert Pattinsson..

Här kommer en trailer på den, nämligen REMEMBER ME...








Näe dags att ta fram skurhinken o sätta fart tar nog nårra timmar här innan man e klar...

 

  Andréa  

Ja den filmen MÅSTE vi ju bara se ;-)

Datum: 2010-02-27 / Tid: 19:39:27
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?