Tisdá

Japp, ännu en snöig morgon, vad har hänt, jag kan inte klaga för jag tycker detta e bra mkt finare än slask o regn o blåst. De enda som e jobbigt med detta kalla e vårt vatten. Men nu ska det fixas o då blir man nog mycket mer positiv..

Igår fick jag städat hela huset, skööön känsla sen när man levt i röran en hel helg. Sen när kl var 15. kom Gabriel o plockade upp oss o så åkte vi till Neptunuskliniken.. Jag fick börja, jag fick min spruta, OK den var kanske inte värd att gåo vara nervös hela dagen, men för säkerhets skull fick en annan SSK hålla Tim medans jag blev stucken, fallifall.. Men jag ryckte till lite sen var de snabbt över.
Sen var det Tims tur o han var så himla duktig, han andades i masken utan problem, trots att den lät lite skumt så blev han inte ett dugg rädd, det tog ca 10 minuter sen var han klar.
Så fick vi även en remiss upp till barnavdelningen på sjukhuset, där dom ska utreda om han har Astma...
Igår på eftermiddagen var det bättre o han andades rent, men senare på kvällen tyckte jag det var som vanligt igen, men det kan hända att vi får hem en sån där maskin så får jag använda den vid behov... Jag provade o göra det igår tillsammans med BVC-tjejjen o det gick jättelätt..

Efter det så var jag på H&M o fick bort larmet på Tims byxor..  Köpte 3 st nya bodysar åxå..
Det e verkligen ett förbukningsplagg, man kan inte ha för många..

Sen sprang jag in snabbt på hajjen sen åkte vi hem igen...

Jag började med maten, det blev ungsbakad falukorv i tomatsås med potatismos... (Andréas recept) Väldigt enkelt men supergott!!

Sen var det full rulle tills klockan slog 19.3o... Vi hjälptes åt att vika tvätten o sorterade in den, hade kört 4 maskiner under dagen, idag har jag allafall 3 maskiner kvar..

Kvällen var lugn o skön alla barnen sov gott, vi drack kaffe o kollade Tv´n.. Familjen annorlunda o sen Spårlöst... Fy jag skulle inte palla med 10 barn alltså, o sen dessutom vilja ha fler oh no...
Men det e skoj att titta på.. Dom får ju ihop det, frisörbesök o shopping o allt vad man gör som familj, de e strongt tycker jag.

På kvällen fick jag ont i min arm, kunde knappt lyfta den, skitjobbigt o jag kännde mig som ett litet klagande barn ibland.. Ju merklockan blev desto ondare fick jag.. O inatt har jag vaknat massa gånger o haft ont, fasen 1 minimini spruta o man får sån värk..

Jag tog den i vänster arm, mest för att jag vill använda min höger, men då tänkte jag inte att jag sover på vänster sida typ alltid, så det har nog gjort sitt, legat helt knas inatt...

Ne nu ska jag ta det dagliga plocket här, sen komma på nåt att göra idag, e uttråkad nu, ordentligt åxå.. Får allafall skicka ut barnen sen i snön så dom får bli av med lite energi..

Ha de fint i snön, de e allafall fint att titta på :-)
  Sandra  

Skönt att Tim blev bättre! Hoppas det fortsätter så! Jag fick oxå ont i armen efter sprutan, kändes som grym träningsvärk...gick över efter 2 dar typ.

Datum: 2010-02-02 / Tid: 11:31:23
URL/Blogg:
  Johanna  

Ja fy fasen det trodde jag inte det gör svinont...

Hoppas det snabbt försvinner..

Ja Tim e lite bättre men inte helt, kan väl ta ett tag kan jag tänka mig...



Datum: 2010-02-02 / Tid: 13:30:16
URL/Blogg:
  Helena  

Jag hade ont i nästan en vecka i min arm. Tror de träffat muskeln lite fel. Jobbigast var att sova, för jag ligger också på vänster sida :) men som pappa brukar säga "Det som inte dödar, det härdar"

Kram

Datum: 2010-02-02 / Tid: 20:16:11
URL/Blogg:
  Andréa  

Ja fy för värken i armen, den e inge rolig, ett par dar hade ja ont, gick sakta bort.

Kul att cs idag, sicket snöväder vi haft!



Kram



Haha, kul du fått ordning på apostrofen (stavning?)över rätt boksav ;-) (på mitt namn alltså) ;-)

Datum: 2010-02-02 / Tid: 23:11:59
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?