Hemsedal, here we come....

Ja idag e dagen D, det ska bli sjukt kul o ja e nog lika ivrig som barnen...

Vi har lite att fixa innan, dels ta resten av tvätten, sen packa lite till, handla all mat o göra några ärenden, sen ikväll ska alla barnen badas o Gabriel ska sova lite sen drar vi runt 23-tiden ikväll...
Ska ha med filtar o kuddar i bilen, alltid gott o kunna dra över sig, Gabriel vill inte ha bastuvärme i bilen då han ska köra hela natten...

Igår fick jag gjort en hel del, på förmiddagen fixade jag hemma, packade lite, städade lite o sen åkte jag o barnen till staden gick in snabbt på H&M o sen fikade vi på Herbert´s Jag o mina 3 barn, Andréa aldeles själv, Jaqueine o hennes Liam o Nova-Lee, O så Sandra o hennes Eddie... Det blev mycket barn-tjat, men de e väl så när 4 mammor ses, det var allafall trevligt o 2½ timme gick jättefort.. Kl 16 kom Gabriel o hämtade mig, vi packade in oss i bilen o körde till Gekås, där handlade vi grejjer som ska med på resan mest, varma sockar, skidset till Melwin, underställ till oss alla o massa annat smått... Hittade en jätteskön fleece åxå som jag ska ha under min jacka den hade en superskön krage o då slipper jag halsduk..
När vi kom hem plockade vi iordning allt o sen lagade Gabriel en massa mat som vi ska ha med oss, jag tvättade o packade lite ytterkläder.. de e mkt kläder när man ska till snön...
Vi la oss på soffan först efter 22 o då var jag slut som människa.. somnade strax därefter...

Hitta även present till systers bebis igår... Ska bli mysigt o äntligen få se honom "live" exakt 1 månad gammal imorgon... :-)

Detta kommer troligen vara mitt sissta inlägg nu, kanske lägger in nåt ikväll då vi sitter i bilen, ska ha igång datan allafall medans vi e i Sverige... De tar ca 4 timmar till Oslo sen har vi 4-5 timmar till Hemsedal...

Våran vecka hoppas jag kommer bli så här... Solig o massa tid ute i snön....



bilderna e lånade från Hemsedal Skisenters sida på facebook...







Ha de bra alla, uppdaterar när vi kommer hem igen!!!






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?